FAQ

1. Czy muszę być zarejestrowanym klientem aby móc złożyć zamówienie w Państwa sklepie internetowym?

Nie ma takiej konieczności. Założenie konta jest dobrowolne, nie potrzeba rejestracji aby dokonać zakupów na naszej stronie. Proszę jednak pamiętać, że rejestracja konta ma swoje pozytywne strony. Nie trzeba będzie za każdym razem wpisywać swoich danych przy składaniu zamówień, dokonywana jest archiwizacja poprzednich zamówień oraz dodatkowo można otrzymywać wiadomości o nowinkach z naszego sklepu.

2. Czy istnieje możliwość zamówienia zakupów z funkcją odbioru osobistego w sklepie stacjonarnym?

Tak. Taka funkcja jest dostępna w naszym sklepie. Wystarczy przy złożeniu zamówienia wybrać odpowiednią opcję odbioru zakupów.

3. Czy można składać zamówienia telefonicznie?

Oczywiście. Wystarczy zadzwonić pod numer telefonu zapisany na stronie w zakładce KONTAKT i złożyć zamówienie u pracownika sklepu internetowego.

4. Jak długo trzeba czekać na realizację zamówienia?

Aby sfinalizować zamówienie, należy wybrać w okienku dzień oraz godzinę dostarczenia zakupów do klienta. Wybieramy wtedy dogodny dla siebie termin, a nasz sklep gwarantuje dostawę w dniu oraz czasie wybranym przez zamawiającego.

5. W jaki sposób można dokonać płatności?

Płatności można dokonywać poprzez płatności internetowe imoje (przelew internetowy, karta online, blik, twisto) lub opłacić zamówienie przy dostarczeniu do klienta gotówką bądź kartą.

6. Czy można złożyć zamówienie z opcją wysyłki poza teren obsługi sklepu internetowego?

Niestety takiej opcji nie posiadamy. Nie prowadzimy sprzedaży wysyłkowej. Działamy tylko w granicach wyznaczonych dla danego sklepu stacjonarnego.

7. Czy można dokonywać zmian lub anulować złożone już zamówienie?

Nie ma możliwości dokonywania zmian w złożonym już zamówieniu. Chcąc dokonać jakichkolwiek zmian bądź anulować zamówienie należy zadzwonić pod wskazany numer telefonu w zakładce KONTAKT przypisany do konkretnego sklepu.

8. W przypadku dostaw odroczonych obowiązują ceny z dnia złożenia zamówienia?

W przypadku dostaw odroczonych obowiązują ceny z dnia dostawy.

9. Czy w sklepie internetowym JAN można kupić alkohol?

Niestety, w poszanowaniu obowiązującej wykładni przepisów Ustawy z dnia 26 października 1982 r. o wychowaniu w trzeźwości i przeciwdziałaniu alkoholizmowi sprzedaż alkoholu możliwa jest tylko w koncesjonowanych punktach sprzedaży. Natomiast należące do Sprzedającego sklepy stacjonarne JAN posiadają bogatą ofertę alkoholi, która zadowoli każde gusta, dlatego zachęcamy do zapoznania się z ich ofertą przy okazji korzystania z opcji odbioru Zamówienia w sklepie stacjonarnym.

10. Czy w sklepie internetowym JAN można kupić alkohol?

Niestety, w poszanowaniu obowiązującej wykładni przepisów Ustawy z dnia 26 października 1982 r. o wychowaniu w trzeźwości i przeciwdziałaniu alkoholizmowi sprzedaż alkoholu możliwa jest tylko w koncesjonowanych punktach sprzedaży. Natomiast należące do Sprzedającego sklepy stacjonarne JAN posiadają bogatą ofertę alkoholi, która zadowoli każde gusta, dlatego zachęcamy do zapoznania się z ich ofertą przy okazji korzystania z opcji odbioru Zamówienia w sklepie stacjonarnym.

Ładowanie strony...

Trwa ładowanie strony...